Müügitingimused
Müügitingimused kehtivad Tuuletuka veebipoe klientide (järgnevalt Klient) ja Tuuletuka OÜ (järgnevalt Tuuletuka) vahel toodete ostmisel tekkivate kohustuste ja õiguste kohta. Lisaks müügitingimustele reguleerivad ka Tuuletuka veebipoest ostmisel tekkivaid õigusi Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Tuuletuka OÜ kontakt:
Tuuletuka OÜ
Narva mnt 7a, Tallinn, Harju maakond, 10117
info@tuuletuka.ee
tel. 600 2435
Tuuletukal on õigus teha muudatusi tingimustes ja hindades. Need muudatused on Klientidele nähtavad veebilehel.
Ostuprotsess
Kui olete leidnud veebipoest endale sobivad tooted, lisage need ostukorvi. Kui olete valinud kõik soovitud tooted, klikake ostukorvi ikoonile veebilehe all paremas nurgas. Seejärel on näha Teie valitud tooted, mille kogust saate vastavas lahtris suurendada/vähendada. Uuendades ostukorvi uueneb ka hind. Tootenimest vasakule jääv punane rist kustutab toote ostukorvist. Samuti on Teil võimalus olemasolu korral kasutada kupongi soodustuste jaoks.
Seejärel on Teil võimalus valida, kas soovite toodete tarnimist koju või ise järgi tulla. Kui see on valitud, saate edasi minna kassasse.
Valides toodete tarnimise koju, palume Teil täita vastavad lahtrid aadressi ja muu vajaliku infoga. Tuuletuka veebipoe registreerunud kasutajatel on lüngad automaatselt täidetud. Teil on võimalus tooted tellida ka teisele aadressile (nt. töökoht). Kui lahtrid on täidetud, saate esitada tellimuse.
Maksmisvalikud on Tuuletuka veebipoes järgmised: maksa koha peal ise järgi tulles, pangaülekanne või kaardimakse. Peale tellimust saab Klient kinnitusmeili. Tuuletuka salongis on võimalik maksta sularahas või arvega. Kui Klient pole tootele järgi tulnud kahe nädala jooksul tellimuse sisseandmisest, võtame me Kliendiga ühendust või tühistame tellimuse. Pangaülekande valimise puhul saab Klient kinnitusmeili vajaliku informatsiooniga ning peale raha laekumist Tuuletuka arveldusarvele tooted saadetakse Kliendile. Kui raha pole laekunud kahe tööpäeva jooksul, tühistatakse tellimus. Kaardimakse puhul saadetakse tooted Kliendile peale tellimuse esitamist.
Oma tellimusi saate vaadata ka oma kontol Tuuletuka veebipoes.
Tooted saadetakse logistikapartneritele 24 tunni jooksul.
Müügilepingu sõlmimine
Kliendil tekib kohustus pärast nupule ,,Esita tellimus” vajutamist ning müügileping jõustub hetkel, mil tellimuse kogusumma on laekunud Tuuletuka OÜ arveldusarvele.
Kauba kohaletoimetamine
Kui Klient on soovinud kaubale ise järgi tulla, tekib see võimalus kohe pärast müügilepingu jõustumist.
Kui Klient soovib toodete tarnimist, pakendab Tuuletuka tellimuse pärast Kliendipoolse arve tasumist ning annab selle üle logistikapartneritele.
Tuuletuka annab tooted üle logistikapartneritele 24 tunni jooksul ning täpne tellimuse kohalejõudmise aeg sõltub seejärel logistikapartneritest.
Transpordil vigastada saanud tooted (mitte tootepakendid) asendatakse Kliendile. Kui see osutub võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus. Tuuletuka ei vastuta kohaletoimetamise viibimise eest sel juhul, kui kaup on Tuuletuka poolt edastatud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Tuuletuka ei saa mõjutada või ette näha.
Tagastamisõigus
Tuuletuka veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Kui Kliendile ei sobi tellitud toode, võib ta selle põhjendusi esitamata veebipoodi tagastada. Tagastamiseks palume kontakteeruda meiega telefoni kaudu 600 2435 või täita järgnev blankett ja saata see info@tuuletuka.ee e-postile.
Tellitud toode tuleb tagastada mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.
Tagastatavad tooted peavad olema kasutamata ning kahjustamata pakendiga. Tagastamisõigus ei kehti toodetele nagu keha-, käte-, juuksehooldus-, nahakosmeetika.
Kui osutub vältimatuks, et Klient peab kauba enda kulul tagasi saatma, hüvitatakse Kliendile tagastatava kauba maksumus koos saatmiskuluga hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse kättesaamisest.
14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:
- toode on valmistatud arvestades konkreetse kliendi isiklikke vajadusi;
- toode on valmistatud kliendi esitatud tingimuste kohaselt;
- toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetika-, juuksehooldustooted jms);
- toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
- toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
- rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
- seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
- tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
- tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
- seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
Juhul, kui Kliendi tellitud toode ei vasta kirjeldusele või tootel ilmneb viga, võib Klient kasutada pretensiooni esitamise õigust.
Vastutus
Tuuletuka ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Vääramatu jõud
Tuuletuka ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Tuuletuka ei saanud mõjutada või ette näha.
Isikuandmete kaitse ja turvalisus
Tuuletuka veebikaubamaja lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Isikuandmete kaitse kohta leiate täpse informatsiooni meie privaatsuspoliisis. Nõustudes meie müügitingimustega nõustute ka meie privaatsuspoliisiga.
Pretensioonide esitamine
Tuuletuka vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@tuuletuka.ee.
Pretensioonis tuleb ära märkida:
1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;
2) Kaebuse esitamise kuupäev;
3) Kauba puudus;
4) Tuuletukale esitatav nõue;
5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
Tuuletuka vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Tuuletukal ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.
Tuuletuka ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
Tarbijakaebuste komisjoni poole pöördumine
Kui Tuuletuka on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Tuuletuka pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.